FlevoBerry is een aardbeienteler waar ze besloten dat het anders moest. Waar ze besloten dat ze zich met een veel duidelijker gezicht op de markt moesten presenteren. Het merk moest een herpositionering krijgen. Samen met een aantal medewerkers hebben we gewerkt aan een merkpositionering in de vorm van een brandguide. Tijdens die gesprekken kwamen zoveel bijzondere verhalen naar boven. En meteen ook wat het bedrijf anders maakte. Op basis daarvan hebben we een heldere communicatiestrategie opgezet. Met een plan van aanpak hoe die ook door te vertalen naar andere middelen.
Categorieën
Tags
#CMWorld
B2B
begin
Boekenweek
Branded Content
CMI
Content
Contentmarketing
Content marketing
contentmarketing platform
Content Marketing World
contentplatform
Coolblue
Cor Hospes
Corporate Story
Corporate Storytelling
Corso
creativiteit
criteria
Dove
Empathie
fans
Frankwatching
Glengarry Glenn Ross
interview
Journalistiek
Linda
Lot Douze
Marketing
Merkjournalisten
New York Times
Nieuwe journalistiek
Onderwijs
power van contentplatform
Publiek
Redactie
Robert Rose
School
Schrijven
Sint Jansklooster
sociale media
Storytelling
The Times
Verhaal
Verhalen