Selecteer een pagina

Fish Tales: Contentplatform

Trots zijn we. Want wat is de site van Fish Tales mooi geworden. We kenden Bart van Olphen, de oprichter van Fish Tales al een tijdje. Volgden hem in wat hij online deed. Zo lanceerde hij ooit de shortest cooking show on the planet. En zijn fanbase op Facebook en YouTube vonden we indrukwekkend. Zijn homepage, hmm, die snapten we niet helemaal. ‘Zeg Bart’, vroegen we. ‘Al die fans op YouTube en Facebook, hoeveel nieuwsbrief abonnees heb je eigenlijk?’ Hij keek ons enigszins geschokt aan. Daar had hij nog nimmer over nagedacht. Vooral toen we hem vertelden wat hij daarmee allemaal kon doen.

We mochten aan de slag. We hebben eerst samen een brandguide voor Fish Tales opgesteld. Voor een heldere positionering en te voorkomen dat zijn merk Fish Tales ging zweven. Qua communicatie. Op basis daarvan hebben we een contentplatform met thema’s en rubrieken, met een schrijfwijzer uitgewerkt. Ook voor de nieuwsbrief. Verhalen en video’s hebben ze bij Fish Tales genoeg. Ze hoefden enkel een goede plek binnen dat redactionele format te krijgen. Meer weten? Bel ons gerust en blader nog eens over de site. Je krijgt er wel trek van, toch?

Reactie verzenden

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

Show Buttons
Hide Buttons