Selecteer een pagina

Jij hebt een prachtige collectie frummelzachte babykleding ontwikkeld. Op welk publiek ga jij je richten?

Jij wilt een huiswerkinstituut voor middelbare scholieren beginnen. Op welk publiek ga jij je richten?

Jij bent een virtuele assistent. Op welk publiek ga jij je richten?

Niet op moeders met baby’s. Niet op ouders met kinderen met huiswerkproblemen. Niet op ondernemers met een langdurige zieke secretaresse. Want heel simpel, dan ben jij te laat.

Je gaat je richten op vrouwen met een babywens. Op vrouwen die graag moeder willen worden. Hen ga je dermate met verhalen, ervaringen en events inspireren dat ze meteen aan jou denken als dat baby’tje echt op komst is.

Je gaat je richten op ouders van kinderen op lagere scholen. Hen ga je dermate met verhalen, ervaringen en events inspireren dat ze meteen aan jou denken als zich op de middelbare school bij hun kind echt leerproblemen voordoen.

Je gaat je richten op eenpitters. Hen ga je dermate met verhalen, ervaringen en events inspireren dat ze meteen aan jou denken als hun administratieve en managementtaken hen ineens boven het hoofd groeien.

Dus ga met die ouders, vrouwen en eenpitters praten. Wat zijn hun wensen, geheimen, angsten en dromen. Wat zijn hun zoekvragen? En wanneer je al een tijdje met die babykleding, dat huiswerkinstituut of virtuele assistentschap online actief bent: hoe zijn die ouders, vrouwen en eenpitters bij jou terecht zijn gekomen. ‘Wat inspireerde jou om te kiezen voor mijn product of dienst’. Wat was hun trigger.

Wat was hun vraag, voordat ze je nodig hadden.

Kruip in hun hoofd. Ben je eigen publiek. En ga op basis van die informatie en zoekvragen andere ouders, vrouwen en eenpitters inspireren.

Zo zorg jij ervoor dat jij het eerste merk bent waaraan jouw publiek denkt wanneer ze jou echt nodig hebben.

Show Buttons
Hide Buttons