Selecteer een pagina

Verhalen met impact

Opmerkelijke verhalen. Voor jouw merk. Verhalen die je publiek opmerkt. Kwaliteitsverhalen -in woord en beeld- die je publiek en medewerkers in beweging brengen. Van blogs en documentaires tot reportages en corporate stories. Gemaakt vanuit het DNA van jouw merk. Verhalen die het waard zijn om te delen. Verhalen die zorgen voor meer traffic, voor meer leads en vooral meer loyale fans.

Ghostwriting en merkverhalen.

Het is onze corebusiness. Het schrijven van merkonderscheidende verhalen. Lang of kort. Van corporate stories tot reportages. Van interviews tot expertblogs. We maken kwaliteitsverhalen die jouw klanten of medewerkers in beweging brengen.

Een blogpost of column nodig? We maken die al vanaf 600 euro. Prijs is afhankelijk van lengte en verhaalvorm. Bij meerdere posts of speeches is een korting bespreekbaar. Vraag ook naar de mogelijkheden voor het schrijven van interviews en langere diepgravende verhalen.

Mail of bel voor het maken van een afspraak:

Merkjournalisten: [email protected]
Merkjournalisten: 06-5021 5722

Merkjournalisten merkverhalen en ghostwriting

Verhalen op video.

Een bedrijfsvideo waar jouw publiek niet over uitgepraat raakt. Die jouw publiek deelt. Die zorgt voor een aanwas van traffic naar je platform of site. Dat is toch de bedoeling van je video? Wij maken voor jou bedrijfsvideo’s die worden opgemerkt. Niks geen talking heads die over van alles en nog wat brabbelen, ondersteund met wat ad random geschoten beelden. Wij denken in opmerkelijk verhalen. Ook op video.

Mail of bel voor het maken van een afspraak:
Merkjournalisten: [email protected]
Merkjournalisten: 06-5021 5722

Storytelling.

Bij Merkjournalisten werken louter professionele verhalenvertellers. Met jarenlange ervaring. Ze maken verhalen met inhoud. Verhalen die het waard zijn om te delen.

Opzet en redactie content platform.

Het is de trend binnen contentmarketing: je eigen contentplatform. Logisch, want op de sociale kanalen van techgiganten kun je als bedrijf of organisatie niet langer vertrouwen. Jij wilt zelf de regie op de communicatie met je fans behouden. Naar ze luisteren zonder de tussenkomst van onbetrouwbare algoritmen.

Wij helpen je bij het opzetten en uitwerken, en de redactie van jouw content platform. We beginnen bij je merk. Daarna kijken we naar het publiek dat je wilt bereiken.

Hun wensen en vragen vertalen we naar een heldere redactionele formule en merkonderscheidende formats. We maakten en ontwikkelden contentplatforms voor Erasmus MC, UMC, Fishtales, a.s.r., de Rolf Groep, Nofruit, Buitenstate Makelaars, Van Dijk en Quinta. Over onze aanpak kun je meer lezen in het boek ‘De power van een contentplatform’.

Meer informatie over prijzen?

Merkjournalisten: [email protected]
Merkjournalisten: 06-5021 5722

Redactie en uitzending webinar en talkshow.

Een talkshow of webinar kan niet zonder een goede voorbereiding. Zomaar wat mensen bij elkaar voor een camera zetten en die gezellig een tijdje laten kletsen, nee, zo werkt dat niet.

Voor wie maak je jouw programma? Wat is je doel van je webinar of talkshow en wat zijn je doelstellingen? En heel belangrijk, wat is je format, wat is je insteek? Want het zoveelste webinar of de zoveelste talkshow over hetzelfde onderwerp, kom op, wat is je toegevoegde waarde, wat beloof je mensen.

Als je doet wat iedereen al doet, wat voeg jij dan nog toe?

Wij zorgen voor een webinar of talkshow waarover jouw publiek blijft praten. Een programma dat qua redactie en format nauw aansluit bij je merk-DNA. Bij je doel en doelstellingen. Opgenomen in een studio met alle technische snufjes die jij nodig hebt.

Onze aanpak

Eerst bespreken we je doel en doelstellingen, en hoe jij die het slimste met je webinar of talkshow kunt realiseren. Op basis daarvan bepalen we het format en de redactionele inhoud.

De opnames en technische realisatie vinden plaats in onze studio in Schiedam waar eerder spraakmakende televisieprogramma’s van onder meer Jörgen Rayman en Jandino werden opgenomen. Het 100 jaar oude industriële pand biedt met Studio 1 een vloeroppervlak van 1000m2. Ook zijn er meer (theater)zalen in het pand beschikbaar voor evenementen, TV- en filmopnames.

Kosten

Bespreken en bewaken redactioneel format, inclusief voorbereiding (afhankelijk lengte): 2000 - 4000 euro. Gebruik studio (afhankelijk lengte): 1250- 2000 euro

Je kunt de studio ook huren voor 500 of 1000 euro.

Mail of bel voor het maken van een afspraak:

Merkjournalisten: [email protected]
Merkjournalisten: 06-5021 5722

Videoblog/videocolumn

(voor na afloop van je event, bijeenkomst of vergadering) 

Een scherpzinnige samenvatting. Een energieke round-up vol humor en inspiratie. Met alle learnings of tips nog eens overzichtelijk op een rijtje. Verpakt in een verrassende video die tintelt van opmerkelijke geluid- en beeldeffecten. Informeer naar de mogelijkheden. 

Voorbereiding (interviews, inlezen, samenvatten), schrijven blogtekst, opname en technische realisatie video, met extra geluid- en beeldeffecten om de tekst te versterken. Kosten: 3150 euro. Bij afname 5 stuks 5% korting, bij 10 stuks 10% korting.

Mail of bel voor het maken van een afspraak:

Merkjournalisten: [email protected]
Merkjournalisten: 06-5021 5722

Wil jij verhalen die mensen in beweging brengen?

Show Buttons
Hide Buttons