Journalisten die werken voor merken.
Journalisten die opmerkelijke verhalen maken voor merken.
Journalisten die opmerkelijke verhalen maken voor merken die worden opgemerkt.
Wil jij weten hoe wij merken laten werken?
Merkjournalisten Journaal
Ottolenghi is slaaf van eigen social media.
Facebook, Instagram, Pinterest en Twitter: ze killen creativiteit. Niet zo vreemd als je zoveel clubhuizen moet onderhouden. Voorkom dat je een slaaf wordt van je eigen socials. Aan tafel met Yotam Ottolenghi.
Mwah is voor contentschrijvers de nieuwe standaard
Voor contentschrijvers is middelmaat de nieuwe standaard. Mwah, is voor hen meer dan okay. Maar kun je dan niet beter gewoon je mond houden.
Omarm je belemmeringen
Belemmeringen dwingen je tot beter nadenken. Omdat ze je dwingen te focussen. Wat je als contentstrateeg en maker kunt leren van architect Wiel Arets. ‘Hoe meer belemmeringen iemand je oplegt, hoe meer je jezelf bevrijdt’.
Twee keer een manifest. Voor PIM en Federatie Creatieve Industrie.
Merkjournalisten schreef het manifest voor marketingplatform PIM. In heldere stellingen met krachtige koppen.
Corporate Story voor Het Stedelijk
Merkjournalisten schreef de corporate story van een middelbare school. We spraken met zo’n 40 leerlingen, 25 docenten en andere medewerkers. Een woord overheerste alle gesprekken en dat vormde dan ook het uitgangspunt van het narratief.
Wanneer Cialdini en andere beïnvloedingsprincipes falen
Zeg online eens vaker goedendag. Zelfs een digitaal knikje naar anderen maakt dat mensen zich al meer verbonden voelen. En dan heb je die beïnvloedingsprincipes van Cialdini helemaal niet nodig.