Journalisten die werken voor merken.
Journalisten die opmerkelijke verhalen maken voor merken.
Journalisten die opmerkelijke verhalen maken voor merken die worden opgemerkt.
Wil jij weten hoe wij merken laten werken?
Merkjournalisten Journaal
Nieuwe redactionele formule voor Tata Steel
Merkjournalisten helpt Tata Steel met opzetten nieuwe redactionele formule personeelskrant.
Discord en Twitch: de nieuwe online hangplekken.
De nieuwe sociale media willen niks te maken hebben met Instagram, Facebook, Snapchat en al hun maatjes. Want die zijn besmet. Daarbij zijn jongeren de dictatuur van de likes en hartjes meer dan zat. Ze willen chatten en community. En daarvoor kunnen ze terecht op onder meer Discord en Twitch.
Weg met die twaalf merkarchetypes
Hou op. Die twaalf merkarchetypes bestaan helemaal niet, tenzij je in sprookjes wilt geloven. Ga liever uit van jezelf en op zoek naar je eigen merkpersoonlijkheid
Als jij slecht start, gaat je publiek niet finishen
Het begin is het allerbelangrijkste onderdeel van een verhaal. Maar hoe zorg je voor een onweerstaanbare opening.
14 tips voor een interview + 1 nog beter
Je hebt haar eindelijk voor een interview weten te strikken. Je weet: je voorbereiding is het halve werk. Dus daar komt die. Een minicursus interviewen. Van de voorbereiding tot en met de laatste vraag. Met een supertip als afsluiter.
‘Als je het niet vertelt, bestaat het niet’
Wat je kunt leren over corporate storytelling van Ilja Leonard Pfeijffer, de auteur van het boekenweekgeschenk.