Journalisten die werken voor merken.
Journalisten die opmerkelijke verhalen maken voor merken.
Journalisten die opmerkelijke verhalen maken voor merken die worden opgemerkt.
Wil jij weten hoe wij merken laten werken?
Merkjournalisten Journaal
Weg met die twaalf merkarchetypes
Hou op. Die twaalf merkarchetypes bestaan helemaal niet, tenzij je in sprookjes wilt geloven. Ga liever uit van jezelf en op zoek naar je eigen merkpersoonlijkheid
Als jij slecht start, gaat je publiek niet finishen
Het begin is het allerbelangrijkste onderdeel van een verhaal. Maar hoe zorg je voor een onweerstaanbare opening.
14 tips voor een interview + 1 nog beter
Je hebt haar eindelijk voor een interview weten te strikken. Je weet: je voorbereiding is het halve werk. Dus daar komt die. Een minicursus interviewen. Van de voorbereiding tot en met de laatste vraag. Met een supertip als afsluiter.
‘Als je het niet vertelt, bestaat het niet’
Wat je kunt leren over corporate storytelling van Ilja Leonard Pfeijffer, de auteur van het boekenweekgeschenk.
Contentplatform Buitenstate Makelaars
Meer hun specialisatie en kennis uitdragen. Meer hangtijd op hun website. En meer abonnees op hun nieuwsbrief. Dat is het doel achter het contentplatform van Buitenstate Makelaars. 20 makelaars. Met 49 vestigingen verspreid over heel Nederland. Ze zijn gespecialiseerd...
Je publiek is je muze
Jouw publiek vind je niet in een Excel-sheet. Luister en praat met ze, net zo lang totdat jij ze kunt vasthouden. Net zo lang totdat je hun angsten, wensen, geheimen en dromen kunt voelen. Pas dan pas kun jij ze echt begrijpen. Pas dan kun jij er echt voor ze zijn. Pas dan heb jij je Beatrice gevonden.