Journalisten die werken voor merken.
Journalisten die opmerkelijke verhalen maken voor merken.
Journalisten die opmerkelijke verhalen maken voor merken die worden opgemerkt.
Wil jij weten hoe wij merken laten werken?
Merkjournalisten Journaal
Wie is je publiek? Stap 1 van het Contentplatform Model
Wie is mijn publiek. Hoe denken ze, wat horen en zien ze. Wat willen ze. Wat zijn hun angsten, dromen en verlangens. Denk bij alles wat je doet, zegt of vertelt: audience first. Stap 1 van het Contentplatform Model.
Het einde van sociale media zoals jij het kent
Bereid je voor op het einde van sociale media zoals jij dat kent. Het was een van de boodschappen van Joe Pulizzi tijdens Content Marketing World. En daarmee toonde ook hij zich een ambassadeur van het opzetten van een eigen contentplatform.
Pleidooi voor een eigen contentplatform
Wegwezen van Facebook en andere sociale kanalen. Waarom zou je gaan bouwen aan een fanbase op grond die niet van jou is. Start liever je eigen platform. Als je rechtstreeks wilt communiceren met je fans en volgers. Als je met hen een relatie wilt opbouwen. Het is de...
Zonder trots geen verhalen
Als je geen trots voelt voor het bedrijf waarvoor je werkt, zal je ook geen verhalen over dat bedrijf gaan vertellen. Laat staat dat je die gaat delen. Trots: de basis van contentmarketing.
Richt je contentplatform op een zo klein mogelijk publiek
Iedereen is niemand. Richt je met een contentplatform op een zo klein mogelijk publiek. Vind je niche. En die hebben ze bij Zappos gevonden. Gebaseerd op een helder inzicht. Dat de sneakercultuur vooral een mannending is. Vrouwen, nee, voor hen bestaat geen...
Het belangrijkste onderdeel van een verhaal
Wat is het belangrijkste onderdeel van een verhaal? Is dat de hoofdpersoon? Gaat het om de spanningsboog? Of moet je publiek altijd iets van je verhaal kunnen leren? Het belangrijkste onderdeel van een verhaal is het begin. Je hoofdpersoon kan nog zoveel empathie...