Journalisten die werken voor merken.
Journalisten die opmerkelijke verhalen maken voor merken.
Journalisten die opmerkelijke verhalen maken voor merken die worden opgemerkt.
Wil jij weten hoe wij merken laten werken?
Merkjournalisten Journaal
Bedrijfsverhalen als een televisieserie.
Ga bedrijfsverhalen vertellen als een serie. Als ‘As The World Turns’. Als over een voetbalteam tijdens de competitie. Met je medewerkers als de hoofdrolspelers. Met elke aflevering nieuwe intriges en verwikkelingen. Met als enig zekerheidje aan het begin en einde die tune. Dat herkenbare lied dat je publiek vanaf de eerste tonen aanzet.
Ottolenghi is slaaf van eigen social media.
Facebook, Instagram, Pinterest en Twitter: ze killen creativiteit. Niet zo vreemd als je zoveel clubhuizen moet onderhouden. Voorkom dat je een slaaf wordt van je eigen socials. Aan tafel met Yotam Ottolenghi.
Mwah is voor contentschrijvers de nieuwe standaard
Voor contentschrijvers is middelmaat de nieuwe standaard. Mwah, is voor hen meer dan okay. Maar kun je dan niet beter gewoon je mond houden.
Omarm je belemmeringen
Belemmeringen dwingen je tot beter nadenken. Omdat ze je dwingen te focussen. Wat je als contentstrateeg en maker kunt leren van architect Wiel Arets. ‘Hoe meer belemmeringen iemand je oplegt, hoe meer je jezelf bevrijdt’.
Twee keer een manifest. Voor PIM en Federatie Creatieve Industrie.
Merkjournalisten schreef het manifest voor marketingplatform PIM. In heldere stellingen met krachtige koppen.
Corporate Story voor Het Stedelijk
Merkjournalisten schreef de corporate story van een middelbare school. We spraken met zo’n 40 leerlingen, 25 docenten en andere medewerkers. Een woord overheerste alle gesprekken en dat vormde dan ook het uitgangspunt van het narratief.