Journalisten die werken voor merken.
Journalisten die opmerkelijke verhalen maken voor merken.
Journalisten die opmerkelijke verhalen maken voor merken die worden opgemerkt.
Wil jij weten hoe wij merken laten werken?
Merkjournalisten Journaal
Contentplatform Buitenstate Makelaars
Meer hun specialisatie en kennis uitdragen. Meer hangtijd op hun website. En meer abonnees op hun nieuwsbrief. Dat is het doel achter het contentplatform van Buitenstate Makelaars. 20 makelaars. Met 49 vestigingen verspreid over heel Nederland. Ze zijn gespecialiseerd...
Je publiek is je muze
Jouw publiek vind je niet in een Excel-sheet. Luister en praat met ze, net zo lang totdat jij ze kunt vasthouden. Net zo lang totdat je hun angsten, wensen, geheimen en dromen kunt voelen. Pas dan pas kun jij ze echt begrijpen. Pas dan kun jij er echt voor ze zijn. Pas dan heb jij je Beatrice gevonden.
Bedrijfsverhalen als een televisieserie.
Ga bedrijfsverhalen vertellen als een serie. Als ‘As The World Turns’. Als over een voetbalteam tijdens de competitie. Met je medewerkers als de hoofdrolspelers. Met elke aflevering nieuwe intriges en verwikkelingen. Met als enig zekerheidje aan het begin en einde die tune. Dat herkenbare lied dat je publiek vanaf de eerste tonen aanzet.
Ottolenghi is slaaf van eigen social media.
Facebook, Instagram, Pinterest en Twitter: ze killen creativiteit. Niet zo vreemd als je zoveel clubhuizen moet onderhouden. Voorkom dat je een slaaf wordt van je eigen socials. Aan tafel met Yotam Ottolenghi.
Mwah is voor contentschrijvers de nieuwe standaard
Voor contentschrijvers is middelmaat de nieuwe standaard. Mwah, is voor hen meer dan okay. Maar kun je dan niet beter gewoon je mond houden.
Omarm je belemmeringen
Belemmeringen dwingen je tot beter nadenken. Omdat ze je dwingen te focussen. Wat je als contentstrateeg en maker kunt leren van architect Wiel Arets. ‘Hoe meer belemmeringen iemand je oplegt, hoe meer je jezelf bevrijdt’.