Selecteer een pagina

Journalisten die werken voor merken.

Journalisten die opmerkelijke verhalen maken voor merken.

Journalisten die opmerkelijke verhalen maken voor merken die worden opgemerkt. 

Hoe zorg jij ervoor dat jouw merk opvalt in de informatiestorm die elke dag over het internet raast?
Hoe zorg jij ervoor dat jouw merk zich online onderscheidt en onder de aandacht van je publiek blijft?
Door geen hapsnap content te maken, maar ongoing kwaliteitsverhalen die het waard zijn om te delen.
Wij kunnen jou daarbij helpen. Met een team journalisten, filmers, fotografen, illustratoren en vormgevers. Plus social strategen om jouw verhalen in een extra stroomversnelling te brengen. Want een goed verhaal is pas echt een goed verhaal als dat goed wordt gevonden. Wij zijn Merkjournalisten. Journalisten die werken voor merken.

Wil jij weten hoe wij merken laten werken?

Merkjournalisten Journaal

Je publiek is je muze

Je publiek is je muze

Jouw publiek vind je niet in een Excel-sheet. Luister en praat met ze, net zo lang totdat jij ze kunt vasthouden. Net zo lang totdat je hun angsten, wensen, geheimen en dromen kunt voelen. Pas dan pas kun jij ze echt begrijpen. Pas dan kun jij er echt voor ze zijn. Pas dan heb jij je Beatrice gevonden.

Lees meer
Bedrijfsverhalen als een televisieserie.

Bedrijfsverhalen als een televisieserie.

Ga bedrijfsverhalen vertellen als een serie. Als ‘As The World Turns’. Als over een voetbalteam tijdens de competitie. Met je medewerkers als de hoofdrolspelers. Met elke aflevering nieuwe intriges en verwikkelingen. Met als enig zekerheidje aan het begin en einde die tune. Dat herkenbare lied dat je publiek vanaf de eerste tonen aanzet.

Lees meer
Omarm je belemmeringen

Omarm je belemmeringen

Belemmeringen dwingen je tot beter nadenken. Omdat ze je dwingen te focussen. Wat je als contentstrateeg en maker kunt leren van architect Wiel Arets. ‘Hoe meer belemmeringen iemand je oplegt, hoe meer je jezelf bevrijdt’.

Lees meer
Show Buttons
Hide Buttons