Journalisten die werken voor merken.
Journalisten die opmerkelijke verhalen maken voor merken.
Journalisten die opmerkelijke verhalen maken voor merken die worden opgemerkt.
Wil jij weten hoe wij merken laten werken?
Merkjournalisten Journaal
Wat is het belangrijkste onderdeel van een verhaal?
De hoofdpersoon? De spanningsboog? De boodschap? Wat is volgens jou het belangrijkste onderdeel van een verhaal? Grijp je lezers of kijkers vanaf de start in hun nekvel. Trek ze direct je verhaal in. Anders ben je ze heel snel alweer kwijt, hoe goed je verhaal ook is.
Creativiteit is een werkwoord
Creativiteit gaat niet om creatief te zijn. Creativiteit gaat om creëren. Gaat om daadkracht. Als je niks doet, als je niks probeert, word je nimmer creatief.
Leer van het contentplatform van HP
Bij HP hebben ze de power van een contentplatform ontdekt. Daarbij gaat het niet om kwantiteit, maar om kwaliteit. En meer is niet beter. Beter doet verlangen naar meer. “Met het platform willen we niet verkopen, maar verbinden.”
Wat is jouw job to be done
Wat is de job to be done van jouw content. Denk niet in producten. Maar in welke klus jouw product en content voor je publiek moet klaren. En ga kijken wat de bananen en Snickers in jouw markt zijn.
If you built it, he will come.
Het is een zinnetje dat te vaak wordt aangehaald. Maar waar komt het vandaan. En wat betekent het? ‘If you built it, he will come’.
Plakplaatjesboek als binding
Het grootste event van het jaar is gevloerd. Door corona. De bewoners van het dorpje Sint Jansklooster lopen dan ook enigszins ontheemd door het dorp. Een plakplaatjesboek zorgt voor binding, competitie en een gezonde stoot energie. Dankzij Flipje. Misschien wel de...