Journalisten die werken voor merken.
Journalisten die opmerkelijke verhalen maken voor merken.
Journalisten die opmerkelijke verhalen maken voor merken die worden opgemerkt.
Wil jij weten hoe wij merken laten werken?
Merkjournalisten Journaal
Leer van het contentplatform van HP
Bij HP hebben ze de power van een contentplatform ontdekt. Daarbij gaat het niet om kwantiteit, maar om kwaliteit. En meer is niet beter. Beter doet verlangen naar meer. “Met het platform willen we niet verkopen, maar verbinden.”
Wat is jouw job to be done
Wat is de job to be done van jouw content. Denk niet in producten. Maar in welke klus jouw product en content voor je publiek moet klaren. En ga kijken wat de bananen en Snickers in jouw markt zijn.
If you built it, he will come.
Het is een zinnetje dat te vaak wordt aangehaald. Maar waar komt het vandaan. En wat betekent het? ‘If you built it, he will come’.
Plakplaatjesboek als binding
Het grootste event van het jaar is gevloerd. Door corona. De bewoners van het dorpje Sint Jansklooster lopen dan ook enigszins ontheemd door het dorp. Een plakplaatjesboek zorgt voor binding, competitie en een gezonde stoot energie. Dankzij Flipje. Misschien wel de...
Zo bouw je aan een winkel met fans
Zij weet precies hoe je kunt zorgen voor fans. Loyale klanten die zelfs voor haar door wind en regen op de fiets springen om een boek bij iemand anders in de buurt te bezorgen. Mooier: haar lessen kun je moeiteloos doortrekken als je een succesvol content platform...
Niks Always Be Closing
Always Be Closing. Je publiek desnoods manipuleren om tot een actie of aankoop over te gaan. Laat dat nimmer het uitgangspunt van je contentmarketing zijn. Want bij contentmarketing draait het niet om jou. Draait het niet om coûte que coûte jouw targets halen. Maar draait om je publiek. Om interesse tonen in je publiek. Om empathie voor je publiek.