Selecteer een pagina

Wegwezen van Facebook en andere sociale kanalen. Waarom zou je gaan bouwen aan een fanbase op grond die niet van jou is. Start liever je eigen platform. Als je rechtstreeks wilt communiceren met je fans en volgers. Als je met hen een relatie wilt opbouwen. Het is de boodschap van ‘De power van een contentmarketing’, het nieuwe boek van Cor Hospes, creatief directeur van Merkjournalisten.

Hospes geeft negen redenen waarom je vandaag nog je eigen platform moet opstarten. En hoe je daarmee kunt bouwen aan je merk.

Hoe? Je leert het op basis van een eenvoudig model dat al door een aantal bedrijven succesvol is toegepast. Ook presenteert Hospes in ‘De power van een contentplatform’ een draaiboek waarmee jij je bedrijfscultuur in acht stappen contentklaar maakt.

Verder vind je in het boek tal van tips en adviezen hoe jij je verhalen online kunt distribueren. Denk aan de inzet van paid en earned media, influencers, en contentmapping en contentatomisatie. En vergeet hierin zeker niet de rol van je nieuwsbrief. Volgens connaisseurs is dat het nieuwe sociale netwerk.

Hospes eindigt met een blik vooruit. Kijkend naar de rol van data en personalisatie.

Natuurlijk vind je in ‘De power van een contentplatform’ tal van inspirerende cases. Van financiële instellingen als ABN AMRO, a.s.r, Rabobank en Robeco tot de Rolf Groep, T-Mobile, EO en Heijmans.

Je kunt hoe boek hier bestellen.

Show Buttons
Hide Buttons