Een publiek hadden ze al. Maar hoe maak je voor hen een contentplatform met relevante en onderscheidende verhalen. Hoe zien je rubrieken eruit, en in welke vorm ga je die gieten. Welk domein of welke thema’s kies je. We gingen met medewerkers van a.s.r. aan de slag. In de vorm van een workshop om daarna de details nader in te vullen en te presenteren. Binnen twee weken lag het idee voor het contentplatform klaar. Twee maanden later ging het contenmarketing platform live. Een uitgebreide beschrijving van de case kun je teruglezen in De Power van een Contentplatform.
Categorieën
Tags
#CMWorld
B2B
begin
Boekenweek
Branded Content
CMI
Content
Contentmarketing
Content marketing
contentmarketing platform
Content Marketing World
contentplatform
Coolblue
Cor Hospes
Corporate Story
Corporate Storytelling
Corso
creativiteit
criteria
Dove
Empathie
fans
Frankwatching
Glengarry Glenn Ross
interview
Journalistiek
Linda
Lot Douze
Marketing
Merkjournalisten
New York Times
Nieuwe journalistiek
Onderwijs
power van contentplatform
Publiek
Redactie
Robert Rose
School
Schrijven
Sint Jansklooster
sociale media
Storytelling
The Times
Verhaal
Verhalen