Voor het Nationale Parken Bureau (NPB) gaf Merkjournalisten een workshop merkarchitectuur. Ons land heeft 21 nationale parken, maar die opereren elk nog niet vanuit dezelfde merkgedachte. Erfgoedorganisaties, Natuurmonumenten, Staatsbosbeheer, ondernemers, gemeenten, toeristische highlights: hoe zorg je ervoor dat ze allemaal hetzelfde merkgevoel (van dat park) delen en uitdragen. Hoe zorg je voor verbinding. Merkjournalisten bedacht een aanpak. Aan het eind van de middag lagen er gemeenschappelijke doelen en plannen, en waren er glimlachende gezichten.
Categorieën
Tags
#CMWorld
B2B
begin
Boekenweek
Branded Content
CMI
Content
Contentmarketing
Content marketing
contentmarketing platform
Content Marketing World
contentplatform
Coolblue
Cor Hospes
Corporate Story
Corporate Storytelling
Corso
creativiteit
criteria
Dove
Empathie
fans
Frankwatching
Glengarry Glenn Ross
interview
Journalistiek
Linda
Lot Douze
Marketing
Merkjournalisten
New York Times
Nieuwe journalistiek
Onderwijs
power van contentplatform
Publiek
Redactie
Robert Rose
School
Schrijven
Sint Jansklooster
sociale media
Storytelling
The Times
Verhaal
Verhalen