Ze waren het eerste farmaceutische bedrijf met een contentplatform. Dat kon na al die jaren wel een update gebruiken. Dus gingen we met het contentplatform van Mylan aan de slag. Met frisse formats en heldere rubrieken waarvoor de communicatiemedewerkers direct ook een aantal artikelen bedachten. En ja, kunnen jullie alvast met de uitwerking daarvan beginnen? Er staan al een aantal telefonische hulplijnen open. Met aan de andere kant kritische apothekers die graag naar jullie ideeën luisteren.
Categorieën
Tags
#CMWorld
B2B
begin
Boekenweek
Branded Content
CMI
Content
Contentmarketing
Content marketing
contentmarketing platform
Content Marketing World
contentplatform
Coolblue
Cor Hospes
Corporate Story
Corporate Storytelling
Corso
creativiteit
criteria
Dove
Empathie
fans
Frankwatching
Glengarry Glenn Ross
interview
Journalistiek
Linda
Lot Douze
Marketing
Merkjournalisten
New York Times
Nieuwe journalistiek
Onderwijs
power van contentplatform
Publiek
Redactie
Robert Rose
School
Schrijven
Sint Jansklooster
sociale media
Storytelling
The Times
Verhaal
Verhalen