Bij OOM Verzekeringen hadden ze met een bureau tal van sessies gevoerd. Om hun DNA uit te tekenen. Daar waren ze ook heel tevreden over. Maar hun corporate verhaal kwam maar niet op tafel. Dus ja, wat doe je dan, Dan zoek je contact met Merkjournalisten. We analyseerden al het materiaal. Voerden nog enkele gesprekken. En toen lag die daar: de corporate story. In een korte, en in een langere versie. Met een narratief ook.
Categorieën
Tags
#CMWorld
B2B
begin
Boekenweek
Branded Content
CMI
Content
Contentmarketing
Content marketing
contentmarketing platform
Content Marketing World
contentplatform
Coolblue
Cor Hospes
Corporate Story
Corporate Storytelling
Corso
creativiteit
criteria
Dove
Empathie
fans
Frankwatching
Glengarry Glenn Ross
interview
Journalistiek
Linda
Lot Douze
Marketing
Merkjournalisten
New York Times
Nieuwe journalistiek
Onderwijs
power van contentplatform
Publiek
Redactie
Robert Rose
School
Schrijven
Sint Jansklooster
sociale media
Storytelling
The Times
Verhaal
Verhalen