Selecteer een pagina

Adformatie: Organisatie Congres Contentmarketing & Storytelling

Merkjournalisten hielp ook dit jaar mee met de organisatie en samenstelling van het congres Contentmarketing en Storytelling. Samen met Rogier Mulder van Adfo Groep. We streven elk jaar naar een zo’n breed mogelijk aantal onderwerpen. Niet allemaal succesverhalen, maar vooral praktische cases waarvan bezoekers kunnen leren. Geen tools in de hoofdrol, maar aanpak en strategie. Met sprekers die ook pijnpunten durven te benoemen. Cor Hospes van Merkjournalisten fungeert als dagvoorzitter en keynote spreker ook.

Editie #content18 met onder meer schrijfster Manon Uphoff, en merken Libelle, EO, Bouwbedrijf van Wijnen, Schiphol Group en Bloemenbureau Holland

Vorig jaar #content17 met onder Martin Koolhoven, ABN Amro, Vodafone en Bidfood.

Reactie verzenden

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Show Buttons
Hide Buttons