Selecteer een pagina

Shell: Kwartiermakers Storytelling

Of we Deli2go van Shell konden helpen met storytelling. Dat was de beginvraag. Omdat het merk veel te vertellen heeft wat te weinig mensen nog weten. Verhalen vertellen is mooi, zeiden we. Maar voor wie wil je dat gaan doen. En waar wil je die verhalen gaan plaatsen. Beetje lukraak dingetjes gaan posten, nee, niet doen. Kies voor de lange termijn. Kies niet voor massa, maar voor een nichepubliek. Kies voor een platform.

Dat vonden ze bij Deli2Go een goed idee. En dat plan gingen we dan ook bij moeder Shell presenteren.

Met ons voorstel en verhaal wisten we de marketeers van de multinational zo goed te raken dat na intern beraad werd besloten dat global het storytelling stokje ging overnemen.

Toch fijn dat we Shell hebben kunnen motiveren storytelling serieus op te pakken. Wel jammer dat we onze woorden niet zelf mogen omzetten in daden.

Vaardigheden

, ,

Gepubliceerd op

13 november 2018

Reactie verzenden

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Show Buttons
Hide Buttons