Selecteer een pagina

Cream PR: Verhaal in plaats van persbericht

20 jaar bestaat haar fashion pr-bureau. Tijd voor een feestje. Vond Annet Goede van Cream PR. En voor wat scheutjes publiciteit, opperde ik. “Een verhaal over 20 jaar Cream PR en daarmee over de ontwikkeling van fashion-pr in Nederland”, stelde ik haar voor.

Hmm, voor haar hoefde dat niet, zo’n lang verhaal. Mensen uit de pr-wereld praten nou eenmaal niet graag over zichzelf. Ze staan liever in de schaduw van hun klanten. Toch wist ik haar over te halen. Omdat zij zo’n goed verhaal heeft. Omdat zij zo’n bijzonder verhaal heeft. En omdat zij toch echt een van de leading ladies binnen de Nederlandse fashion-pr is.

Daarbij: ik ben niet zo’n fan van persberichten. Geef media liever een goed verhaal dat ze 1 op 1 kunnen overnemen. “Weet je”, zei ik tegen Annet. “Ik ga met je om tafel, schrijf het verhaal en dan kijk je maar wat je ermee doet.”

Het verhaal verscheen onder meer in Marketingtribune. De reacties waren meer dan verwarmend.

Vaardigheden

, , , ,

Gepubliceerd op

4 november 2018

Reactie verzenden

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Show Buttons
Hide Buttons