Selecteer een pagina
Mylan: Workshop Contentplatform

Mylan: Workshop Contentplatform

Ze waren het eerste farmaceutische bedrijf met een contentplatform. Dat kon na al die jaren wel een update gebruiken. Dus gingen we met het contentplatform van Mylan aan de slag. Met frisse formats en heldere rubrieken waarvoor de communicatiemedewerkers direct ook...
Workshop Storylistening: OOM Verzekeringen

Workshop Storylistening: OOM Verzekeringen

Als telefonisch medewerker kun je een klant niet in de ogen kijken. Hoe weet je wat hij of zij echt voelt of denkt? Hoe kom je echt achter zijn of haar probleem? Hoe vind je de diepere vraag achter de vraag? Tijdens de workshop Storylistening leerden we medewerkers...
Rabobank: Workshop storytelling

Rabobank: Workshop storytelling

Storytelling, ja, elke organisatie heeft zijn mond ervan vol. Maar wat is een verhaal. Wat zijn de criteria van een goed verhaal. En hoe kun je die als medewerker toepassen. Merkjournalisten ging aan de slag met een groep communicatiespecialisten van Rabobank Noord-...
Workshop Storytelling: IMCD (International)

Workshop Storytelling: IMCD (International)

Praat niet over wat je maakt, maar over wat je mogelijk maakt. Het is een van de tegeltjes uit mijn presentaties. Vooral toepasbaar binnen B2B-bedrijven, waar ze maar blijven hangen in productdenken. In mijn workshop Storytelling probeerde ik een internationale groep...
Show Buttons
Hide Buttons