door [email protected] | mrt 4, 2020
Ze waren het eerste farmaceutische bedrijf met een contentplatform. Dat kon na al die jaren wel een update gebruiken. Dus gingen we met het contentplatform van Mylan aan de slag. Met frisse formats en heldere rubrieken waarvoor de communicatiemedewerkers direct ook...
door [email protected] | okt 26, 2019
Als telefonisch medewerker kun je een klant niet in de ogen kijken. Hoe weet je wat hij of zij echt voelt of denkt? Hoe kom je echt achter zijn of haar probleem? Hoe vind je de diepere vraag achter de vraag? Tijdens de workshop Storylistening leerden we medewerkers...
door [email protected] | sep 12, 2019
Storytelling, ja, elke organisatie heeft zijn mond ervan vol. Maar wat is een verhaal. Wat zijn de criteria van een goed verhaal. En hoe kun je die als medewerker toepassen. Merkjournalisten ging aan de slag met een groep communicatiespecialisten van Rabobank Noord-...
door [email protected] | sep 12, 2019
Praat niet over wat je maakt, maar over wat je mogelijk maakt. Het is een van de tegeltjes uit mijn presentaties. Vooral toepasbaar binnen B2B-bedrijven, waar ze maar blijven hangen in productdenken. In mijn workshop Storytelling probeerde ik een internationale groep...
door [email protected] | jan 3, 2019
We geven veel trainingen en workshops. Een van onze succesnummers is de workshop Creatief Online Schrijven. We gaven die dit jaar onder meer aan Talpa, Koning Willem I College, Kingspan en Mosadex.