door [email protected] | sep 12, 2019
Storytelling, ja, elke organisatie heeft zijn mond ervan vol. Maar wat is een verhaal. Wat zijn de criteria van een goed verhaal. En hoe kun je die als medewerker toepassen. Merkjournalisten ging aan de slag met een groep communicatiespecialisten van Rabobank Noord-...
door [email protected] | jan 3, 2019
Merkjournalisten hielp ook dit jaar mee met de organisatie en samenstelling van het congres Contentmarketing en Storytelling. Samen met Rogier Mulder van Adfo Groep. We streven elk jaar naar een zo’n breed mogelijk aantal onderwerpen. Niet allemaal succesverhalen,...
door [email protected] | nov 4, 2018
20 jaar bestaat haar fashion pr-bureau. Tijd voor een feestje. Vond Annet Goede van Cream PR. En voor wat scheutjes publiciteit, opperde ik. “Een verhaal over 20 jaar Cream PR en daarmee over de ontwikkeling van fashion-pr in Nederland”, stelde ik haar voor. Hmm, voor...
door [email protected] | nov 4, 2018
We schreven voor Sweco een verhaal. Een schoolvoorbeeld van storytelling volgens de narrative arc. Dat vonden ze fijn bij Sweco. Sindsdien pakken we vaker voor hen opdrachten op.
door [email protected] | nov 4, 2018
We schrijven verhalen voor de Provincie Brabant. Voor de Brand Box. Dat is een online gereedschapskist voor partners, pers en andere partijen die informatie over de regio Brabant nodig hebben en/of over Brabant willen communiceren. De verhalen gaan onder meer over...