Selecteer een pagina

Iedereen is niemand. Richt je met een contentmarketing platform op een zo klein mogelijk publiek. Vind je niche. En die hebben ze bij Zappos gevonden. Gebaseerd op een helder inzicht. Dat de sneakercultuur vooral een mannending is.

Vrouwen, nee, voor hen bestaat geen sneakerplatform. Daar ligt dus een kans. En die pakken ze met The Ones. Een contentmarketing platform over de sneakercultuur van en voor vrouwen-met eraan gekoppeld een e-commercehub. Voor de casual street-chic fashionista tot gepassioneerde verzamelaar van kastklassiekers.

Op The Ones vinden zij verhalen over artiesten, skaters, designers, muzikanten en andere inspirerende creatievelingen. In Meet Stan Smith en Who Is Chuck Taylorkunnen ze alles lezen over de achtergronden van de mensen achter de iconische kicks van vandaag.

Om de verkoop te stimuleren -want ja, je bent een retailer of niet- heeft The Ones een kleurrijk Instagram-account om hebberig van te worden. Al een paar maanden na de lancering goed voor meer dan 28.800 volgers. Nog een klikje en je komt terecht in een online winkel. Slimme meisjes én jongens daar bij Zappos.

Show Buttons
Hide Buttons