Volgende week weer het leukste Nederlandse congres over contentmarketing en storytelling. Dat ik opnieuw mag hosten. Ook ben ik samen met Rogier Mulder verantwoordelijk voor de invulling. In dit interview lees je waarom ons land op het gebied van #contentmarketing nog in de luiers loopt. In dit artikel lees je alles over de hoogtepunten van het congres, en waarom dat anders is dan alle andere congressen over het onderwerp waar je al eens bent geweest. Zie ik je volgende week 27 september op #content19? Dan kan haast niet anders.
Categorieën
Tags
#CMWorld
B2B
begin
betrek
Blikken van buiten
Branded Content
Brian McDonald
CMI
Conent marketing
Content
Contentmarketing
Content marketing
contentmarketing platform
Content Marketing World
contentplatform
Coolblue
Cor Hospes
creativiteit
criteria
dagelijkse
Dove
drie delen
eind
fans
Frankwatching
goed verhaal
identificeer
improv
Inciting incident
Joe Guppy
Journalistiek
Linda
Matt Smith
midden
New York Times
Nieuwe journalistiek
Perspectief
Pixar
power van contentplatform
Robert Rose
Specialist
Storytelling
Tunnelvisie
Verhaal
Verhalen
Merkjournalisten zeggen:
Journalisten en marketeers hebben elkaar nodig.