Selecteer een pagina
CBRE: Herpositionering

CBRE: Herpositionering

Een herpositionering. Want CBRE -het grootste vastgoedadviesbureau ter wereld- zit in een spagaat. Staat met een corporate been nog in de Zuidas. En met het andere -in een sneaker- in een prachtig verbouwde garage op een opgefrist industrieterrein. De vastgoedreus wil...
Mylan: Workshop Contentplatform

Mylan: Workshop Contentplatform

Ze waren het eerste farmaceutische bedrijf met een contentplatform. Dat kon na al die jaren wel een update gebruiken. Dus gingen we met het contentplatform van Mylan aan de slag. Met frisse formats en heldere rubrieken waarvoor de communicatiemedewerkers direct ook...
Coca-Cola Nederland: Speech

Coca-Cola Nederland: Speech

Een keer per jaar doen ze bij Coca-Cola letterlijk de deuren open. In de fabriek in Dongen. Om met criticasters, fans, studenten, experts en opiniemakers, verspreid over een aantal sessies, in open gesprek te gaan over onderwerpen die voor hen en voor Coca-Cola...
ROC TOP: Speech schrijven

ROC TOP: Speech schrijven

Herpositionering klaar. Nieuwe aanpak klaar. Maar hoe ga jij je nieuwe koers vertellen aan je personeel. Ook omdat je weet dat die boodschap voor veel medewerkers nare consequenties heeft. Merkjournalisten bedacht en schreef de speech.
VRHL: Ghostwriting

VRHL: Ghostwriting

‘Ik heb iemand nodig die net zo denkt en spreekt als ik. Alleen kan ik het zelf niet opschrijven. Dat moeten jullie voor ons doen.’ CEO en oprichter Jan Verheul zocht een ghostwriter. Typisch een klusje voor Merkjournalisten.
Show Buttons
Hide Buttons