Een herpositionering. Want CBRE -het grootste vastgoedadviesbureau ter wereld- zit in een spagaat. Staat met een corporate been nog in de Zuidas. En met het andere -in een sneaker- in een prachtig verbouwde garage op een opgefrist industrieterrein. De vastgoedreus wil verjongen. Maar nog niet iedereen intern is daar klaar voor. Tijd voor een sessie. Speels en ontspannen. Een herpositionering op basis van het bewezen Brandguide Model van Merkjournalisten. Ja, bij CBRE willen ze echt verjongen.
Categorieën
Tags
#CMWorld
B2B
begin
Boekenweek
Branded Content
CMI
Content
Contentmarketing
Content marketing
contentmarketing platform
Content Marketing World
contentplatform
Coolblue
Cor Hospes
Corporate Story
Corporate Storytelling
Corso
creativiteit
criteria
Dove
Empathie
fans
Frankwatching
Glengarry Glenn Ross
interview
Journalistiek
Linda
Lot Douze
Marketing
Merkjournalisten
New York Times
Nieuwe journalistiek
Onderwijs
power van contentplatform
Publiek
Redactie
Robert Rose
School
Schrijven
Sint Jansklooster
sociale media
Storytelling
The Times
Verhaal
Verhalen