Selecteer een pagina

Citymarketing Tilburg: ghostwriting

Tilburg heeft een goed ondernemersklimaat. Voor vernieuwende en startende ondernemers. Om dat te verduidelijken, lanceerde Citymarketing Tilburg de site ‘Make IT In Tilburg’. Ook vinden in de stad tal van initiatieven plaats om Brabantse startups naar de arbeidsmarkt te begeleiden. Tijdens het Investor Readiness Programma van Brabantse Ontwikkelings Maatschappij (BOM) worden die gedurende 10 weken klaargestoomd voor een financieringsaanvraag. Daartoe gaan ze aan de slag met business developers van Rewin, Brainport Development, Liof, Ondernemerslift+, Midpoint en BOM. Een van de deelnemers was Hugo Leijtens. Hij bedacht een klantenloyaliteitsprogramma rondom een bitcoin, de Retailcoin. Merkjournalisten schreef als zijn ghostwriter elke week een blogpost over zijn ervaringen en vorderingen gedurende het Programma.

Vaardigheden

, , ,

Gepubliceerd op

3 januari 2019

Reactie verzenden

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Show Buttons
Hide Buttons