Praat niet over wat je maakt, maar over wat je mogelijk maakt. Het is een van de tegeltjes uit mijn presentaties. Vooral toepasbaar binnen B2B-bedrijven, waar ze maar blijven hangen in productdenken. In mijn workshop Storytelling probeerde ik een internationale groep communicatiemedewerkers van de multinational IMCD daaruit los te weken. Met eerst een wake-up verhaal, gevolgd door een speelse opdracht. ‘And that was fun’.
Categorieën
Tags
#CMWorld
B2B
begin
Boekenweek
Branded Content
CMI
Content
Contentmarketing
Content marketing
contentmarketing platform
Content Marketing World
contentplatform
Coolblue
Cor Hospes
Corporate Story
Corporate Storytelling
Corso
creativiteit
criteria
Dove
Empathie
fans
Frankwatching
Glengarry Glenn Ross
interview
Journalistiek
Linda
Lot Douze
Marketing
Merkjournalisten
New York Times
Nieuwe journalistiek
Onderwijs
power van contentplatform
Publiek
Redactie
Robert Rose
School
Schrijven
Sint Jansklooster
sociale media
Storytelling
The Times
Verhaal
Verhalen