door [email protected] | sep 12, 2019
Voor het Nationale Parken Bureau (NPB) gaf Merkjournalisten een workshop merkarchitectuur. Ons land heeft 21 nationale parken, maar die opereren elk nog niet vanuit dezelfde merkgedachte. Erfgoedorganisaties, Natuurmonumenten, Staatsbosbeheer, ondernemers, gemeenten,...
door [email protected] | sep 12, 2019
Na een reorganisatie krijgen medewerkers nieuwe taken. Voorlichters, beeldredacteuren, tekstschrijvers, videomakers, ze moeten voortaan denken als contentmakers. Moeten leren langere verhalen te maken. Moeten leren acteren als een journalist. Merkjournalisten...
door [email protected] | sep 12, 2019
Twee magazines. Papier en online. Allebei hadden ze niet echt een redactionele structuur. Merkjournalisten kreeg van ErasmusMC het verzoek om zowel het interne als externe magazine een duidelijker format te geven. En het papieren magazine te transformeren naar online....
door [email protected] | mrt 8, 2019
Negen scholen in de gemeente Rotterdam en Lansingerland. Allemaal delen ze dezelfde naam. Maar wat is hun gemeenschappelijke verhaal? Merkjournalisten werd gevraagd te zoeken naar het DNA van de Christelijke Scholengemeenschap Melanchton. Nee, we gingen niet praten...
door [email protected] | mrt 8, 2019
Bij OOM Verzekeringen hadden ze met een bureau tal van sessies gevoerd. Om hun DNA uit te tekenen. Daar waren ze ook heel tevreden over. Maar hun corporate verhaal kwam maar niet op tafel. Dus ja, wat doe je dan, Dan zoek je contact met Merkjournalisten. We...