door [email protected] | sep 12, 2019
Twee magazines. Papier en online. Allebei hadden ze niet echt een redactionele structuur. Merkjournalisten kreeg van ErasmusMC het verzoek om zowel het interne als externe magazine een duidelijker format te geven. En het papieren magazine te transformeren naar online....
door [email protected] | apr 18, 2018
Een redactionele formule voor een contentplatform? In eerste instantie wilden ze bij UMC alleen een training online creatief schrijven. Het ziekenhuis maakte al veel verhalen. Maar voor wie deden ze dat eigenlijk. En waarom waren die verhalen op hun site zo lastig...
door [email protected] | apr 18, 2018
Een publiek hadden ze al. Maar hoe maak je voor hen een contentplatform met relevante en onderscheidende verhalen. Hoe zien je rubrieken eruit, en in welke vorm ga je die gieten. Welk domein of welke thema’s kies je. We gingen met medewerkers van a.s.r. aan de...
door [email protected] | apr 17, 2017
Hij is los. De nieuwe website van USG Marcom. Merkjournalisten schreef de teksten. Ook stonden wij aan de basis van het contentplatform.
door [email protected] | apr 17, 2017
Je omzet binnen een half jaar verhogen met een contentplatform? Ja, dat kan. Met het contentplatform dat we ontwikkelen voor de Rolf Groep. Alles rond de succescase kun je hier teruglezen. Het verhaal is ook opgenomen in De Power van een Contentplatform.