door [email protected] | nov 3, 2019
Herpositionering klaar. Nieuwe aanpak klaar. Maar hoe ga jij je nieuwe koers vertellen aan je personeel. Ook omdat je weet dat die boodschap voor veel medewerkers nare consequenties heeft. Merkjournalisten bedacht en schreef de speech.
door [email protected] | mrt 8, 2019
Negen scholen in de gemeente Rotterdam en Lansingerland. Allemaal delen ze dezelfde naam. Maar wat is hun gemeenschappelijke verhaal? Merkjournalisten werd gevraagd te zoeken naar het DNA van de Christelijke Scholengemeenschap Melanchton. Nee, we gingen niet praten...
door [email protected] | mrt 8, 2019
Bij OOM Verzekeringen hadden ze met een bureau tal van sessies gevoerd. Om hun DNA uit te tekenen. Daar waren ze ook heel tevreden over. Maar hun corporate verhaal kwam maar niet op tafel. Dus ja, wat doe je dan, Dan zoek je contact met Merkjournalisten. We...
door [email protected] | nov 13, 2018
Of we Deli2go van Shell konden helpen met storytelling. Dat was de beginvraag. Omdat het merk veel te vertellen heeft wat te weinig mensen nog weten. Verhalen vertellen is mooi, zeiden we. Maar voor wie wil je dat gaan doen. En waar wil je die verhalen gaan plaatsen....
door [email protected] | nov 28, 2017
Een ambitieus project in Zoetermeer. Langs de A12 vlakbij Den Haag. Daar dient een ietwat grijzig bedrijventerrein uit te groeien tot het Dutch Innovation Park, de (inter)nationale hub voor toegepaste IT-oplossingen. Een broeikas voor innovatie en co-creatie. Maar dat...