Selecteer een pagina
Mylan: Workshop Contentplatform

Mylan: Workshop Contentplatform

Ze waren het eerste farmaceutische bedrijf met een contentplatform. Dat kon na al die jaren wel een update gebruiken. Dus gingen we met het contentplatform van Mylan aan de slag. Met frisse formats en heldere rubrieken waarvoor de communicatiemedewerkers direct ook...
Rabobank: Workshop storytelling

Rabobank: Workshop storytelling

Storytelling, ja, elke organisatie heeft zijn mond ervan vol. Maar wat is een verhaal. Wat zijn de criteria van een goed verhaal. En hoe kun je die als medewerker toepassen. Merkjournalisten ging aan de slag met een groep communicatiespecialisten van Rabobank Noord-...
ErasmusMC: Trainingen en content coaching

ErasmusMC: Trainingen en content coaching

Na een reorganisatie krijgen medewerkers nieuwe taken. Voorlichters, beeldredacteuren, tekstschrijvers, videomakers, ze moeten voortaan denken als contentmakers. Moeten leren langere verhalen te maken. Moeten leren acteren als een journalist. Merkjournalisten...
Show Buttons
Hide Buttons