Journalisten die werken voor merken.
Journalisten die opmerkelijke verhalen maken voor merken.
Journalisten die opmerkelijke verhalen maken voor merken die worden opgemerkt.
Wil jij weten hoe wij merken laten werken?
Merkjournalisten Journaal
Ga je publiek inspireren voordat ze je nodig hebben
Ga je publiek inspireren met verhalen. Zorg ervoor dat jij het eerste merk bent waaraan ze denken als ze jouw product of dienst echt nodig hebben.
De acht voorwaarden voor contentmarketing succes in 2020
Soms hoor je een seminar waarvan je denkt, wauw, dank je wel, dit was fijn. Dit verhaal onderstreept waar ik al jaren voor sta. ‘7 steps to content marketing success in 2020,’ was zo'n seminar. Uw gastspreker: Michael Brenner. En dat is me er eentje. Hij was zes jaar...
Waarom ook jouw ‘over ons’ pagina zo saai is en hoe je daarvan een beter verhaal kunt maken
Waarom ook jouw ‘over ons’ pagina beter kan. En hoe je dat verhaal minder saai kunt maken. Cor Hospes van Merkjournalisten vertelt.
Zonder boodschap heeft je verhaal geen bestaansrecht
Zonder boodschap heb je geen inhoud, heb je geen content. Daarmee weet je meteen waarom veel content inhoudsloos is. Het gaat nergens over. Het heeft geen bestaansrecht.
Merken houden van Barbapapa marketing, maar kunnen beter bij hun DNA blijven
Meer en meer merken wisselen hun bloedgroep in voor doelgroep. Hun DNA voor data. Ze beoefenen een soort Barbapapa marketing. ‘Kunnen wat ze willen worden.’ En dan blijft er van jezelf als merk nog weinig geloofwaardigs over.
Het belangrijkste gereedschap van een schrijver
Goede vraag. Wat is het allerbelangrijkste gereedschap van een schrijver? Ons antwoord is heel simpel. Dat is het hebben van een eigen stem. Jouw tone of voice, jouw woorden, jouw ervaringen, jouw metaforen, dat is het enige onderscheid dat je hebt. Kijk, iedereen kan...