Journalisten die werken voor merken.
Journalisten die opmerkelijke verhalen maken voor merken.
Journalisten die opmerkelijke verhalen maken voor merken die worden opgemerkt.
Wil jij weten hoe wij merken laten werken?
Merkjournalisten Journaal
Maak van je fans klanten
Frankwatching deed het. RUMAG deed het. Daily Paper deed het. En tal van Nederlandse tijdschriften deden het. Ze maakten van hun fans klanten. Veel slimmer dan van je klanten fans te maken.
Vertel je verhaal. Van mens tot mens.
We leven in een tijd van nog meer digitalisering, van nog meer onecht en opgepoetst, van nog meer geautomatiseerde service en chat bots, van nog meer fake news en verdraaide feiten. Al die ontmenselijking, al die leugens, het doet mensen verlangen naar menselijkheid. Naar oprechtheid en persoonlijkheid. Naar begrip en empathie. Naar verhalen van mens tot mens.
Less is more
Kies voor minder, dan krijg je meer. Ontdekten ze bij The Guardian, The Times of Londen en Le Monde. Daar verminderden ze het aantal online verhalen dat ze publiceerden en ze kregen daarvoor meer traffic, langere leestijden en meer abonnees voor terug. Less is more.
Ga met je contentplatform bouwen aan je fans
Ga met je contentplatform bouwen aan je fans. Dat zijn je belangrijkste ambassadeurs. Investeer in je fans. Voorzie ze van nuttige extra informatie en inspiratie. Geef je fans exclusieve voordelen. Betrek ze. Gebruik ze.
Ga je publiek inspireren voordat ze je nodig hebben
Ga je publiek inspireren met verhalen. Zorg ervoor dat jij het eerste merk bent waaraan ze denken als ze jouw product of dienst echt nodig hebben.
De acht voorwaarden voor contentmarketing succes in 2020
Soms hoor je een seminar waarvan je denkt, wauw, dank je wel, dit was fijn. Dit verhaal onderstreept waar ik al jaren voor sta. ‘7 steps to content marketing success in 2020,’ was zo'n seminar. Uw gastspreker: Michael Brenner. En dat is me er eentje. Hij was zes jaar...