Selecteer een pagina

Journalisten die werken voor merken.

Journalisten die opmerkelijke verhalen maken voor merken.

Journalisten die opmerkelijke verhalen maken voor merken die worden opgemerkt. 

Hoe zorg jij ervoor dat jouw merk opvalt in de informatiestorm die elke dag over het internet raast?
Hoe zorg jij ervoor dat jouw merk zich online onderscheidt en onder de aandacht van je publiek blijft?
Door geen hapsnap content te maken, maar ongoing kwaliteitsverhalen die het waard zijn om te delen.
Wij kunnen jou daarbij helpen. Met een team journalisten, filmers, fotografen, illustratoren en vormgevers. Plus social strategen om jouw verhalen in een extra stroomversnelling te brengen. Want een goed verhaal is pas echt een goed verhaal als dat goed wordt gevonden. Wij zijn Merkjournalisten. Journalisten die werken voor merken.

Wil jij weten hoe wij merken laten werken?

Merkjournalisten Journaal

Vertel je verhaal. Van mens tot mens.

Vertel je verhaal. Van mens tot mens.

We leven in een tijd van nog meer digitalisering, van nog meer onecht en opgepoetst, van nog meer geautomatiseerde service en chat bots, van nog meer fake news en verdraaide feiten. Al die ontmenselijking, al die leugens, het doet mensen verlangen naar menselijkheid. Naar oprechtheid en persoonlijkheid. Naar begrip en empathie. Naar verhalen van mens tot mens.

Lees meer
Less is more

Less is more

Kies voor minder, dan krijg je meer. Ontdekten ze bij The Guardian, The Times of Londen en Le Monde. Daar verminderden ze het aantal online verhalen dat ze publiceerden en ze kregen daarvoor meer traffic, langere leestijden en meer abonnees voor terug. Less is more.

Lees meer
Show Buttons
Hide Buttons