Journalisten die werken voor merken.
Journalisten die opmerkelijke verhalen maken voor merken.
Journalisten die opmerkelijke verhalen maken voor merken die worden opgemerkt.
Wil jij weten hoe wij merken laten werken?
Merkjournalisten Journaal
Zo bouw je aan een winkel met fans
Zij weet precies hoe je kunt zorgen voor fans. Loyale klanten die zelfs voor haar door wind en regen op de fiets springen om een boek bij iemand anders in de buurt te bezorgen. Mooier: haar lessen kun je moeiteloos doortrekken als je een succesvol content platform...
Niks Always Be Closing
Always Be Closing. Je publiek desnoods manipuleren om tot een actie of aankoop over te gaan. Laat dat nimmer het uitgangspunt van je contentmarketing zijn. Want bij contentmarketing draait het niet om jou. Draait het niet om coûte que coûte jouw targets halen. Maar draait om je publiek. Om interesse tonen in je publiek. Om empathie voor je publiek.
Maak van je fans klanten
Frankwatching deed het. RUMAG deed het. Daily Paper deed het. En tal van Nederlandse tijdschriften deden het. Ze maakten van hun fans klanten. Veel slimmer dan van je klanten fans te maken.
Vertel je verhaal. Van mens tot mens.
We leven in een tijd van nog meer digitalisering, van nog meer onecht en opgepoetst, van nog meer geautomatiseerde service en chat bots, van nog meer fake news en verdraaide feiten. Al die ontmenselijking, al die leugens, het doet mensen verlangen naar menselijkheid. Naar oprechtheid en persoonlijkheid. Naar begrip en empathie. Naar verhalen van mens tot mens.
Less is more
Kies voor minder, dan krijg je meer. Ontdekten ze bij The Guardian, The Times of Londen en Le Monde. Daar verminderden ze het aantal online verhalen dat ze publiceerden en ze kregen daarvoor meer traffic, langere leestijden en meer abonnees voor terug. Less is more.
Ga met je contentplatform bouwen aan je fans
Ga met je contentplatform bouwen aan je fans. Dat zijn je belangrijkste ambassadeurs. Investeer in je fans. Voorzie ze van nuttige extra informatie en inspiratie. Geef je fans exclusieve voordelen. Betrek ze. Gebruik ze.